YouTube ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις κάθε φορά που οι χρήστες παύουν την αναπαραγωγή ενός βίντεο. Αυτό που ανησυχεί είναι πως η νέα αυτή πρακτική δεν φαίνεται να είναι πειραματική, καθώς η πλατφόρμα φαίνεται να έχει ήδη αρχίσει την εφαρμογή της για όλους τους χρήστες.
YouTube Εμφανίζει Διαφημίσεις Κατά Την Παύση Του Βίντεο
Η YouTube εντείνει την παρουσία διαφημίσεων στην πλατφόρμα της. Πλέον υπάρχουν πολλαπλοί διαφημιστικοί χώροι που συχνά δεν μπορούν να παρακαμφθούν.
Οι διαφημίσεις εμφανίζονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος ενός βίντεο, ενώ πρόσφατα προστέθηκαν και διαφημίσεις διάρκειας 30 δευτερολέπτων πριν την έναρξη ενός βίντεο.
Σαν να μην έφτανε η συχνότητα και ο αριθμός των διαφημίσεων, πλέον η YouTube θα προβάλλει διαφημίσεις και όταν οι θεατές παύουν ένα βίντεο. Τον Μάιο, η Google ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα θα εισάγει νέα διαφημιστικά φορμά.
Τότε, η Google είχε αφήσει να εννοηθεί πως εξετάζει το ενδεχόμενο να εμφανίζονται διαφημίσεις στην οθόνη όταν το βίντεο παραμένει σε παύση. Η εταιρεία δεν είχε καθορίσει χρονοδιάγραμμα, αλλά τώρα φαίνεται πως οι διαφημίσεις αυτές έχουν ήδη εισαχθεί και προβάλλονται δίπλα σε παύση βίντεο.
Πώς και Πού Τοποθετεί Διαφημίσεις η YouTube;
Η YouTube έχει αρχίσει να εμφανίζει διαφημίσεις τύπου μπάνερ όταν ένα βίντεο παύεται. Οι διαφημίσεις αυτές δεν εμφανίζονται άμεσα.
Πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι η YouTube αρχίζει να προβάλλει διαφήμιση μερικά δευτερόλεπτα μετά την παύση του βίντεο. Συγκεκριμένα, το βίντεο μειώνεται σε μικρότερο παράθυρο και μια διαφήμιση εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά της οθόνης.
Οι διαφημίσεις αυτές φαίνεται να είναι στατικές προς το παρόν, δηλαδή δεν έχουν ήχο. Επί του παρόντος, η εφαρμογή της YouTube για έξυπνες τηλεοράσεις έχει αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις σε αυτόν τον νέο χώρο. Υπάρχει ένα κουμπί “Απόρριψη” κάτω από τη διαφήμιση, ενώ όλες οι διαφημίσεις δείχνουν το όνομα της εταιρείας που τις χορηγεί. Επιπλέον, υπάρχει ένα κυκλικό “i” που προσφέρει περισσότερες πληροφορίες για το διαφημιστικό μήνυμα.
Οι περισσότεροι χρήστες που παρατήρησαν το νέο διαφημιστικό φορμά ανέφεραν πως ο κύριος χορηγός είναι η Dunkin’ Donuts, αν και αναμένεται σύντομα και άλλοι διαφημιστές να αξιοποιήσουν αυτόν τον νέο χώρο προβολής για τα διαφημιστικά τους μηνύματα.